Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Omsisuomen striimi? Kiinnostusta?

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

ollicasfinland

ollicasfinland
Entinen valvoja

Oletteko nähneet ikinä livestriiimiä Omsista jonkun toisen striimaamana? En ainakaan minä, mutta haluaisin. Mutta, olen pitämässä lähiaikoina livestreamia Omsista. Tarkka ajankohta ja linkki tulevat myöhemmin, kuitenkin ajoissa ennen striimiä. Striimipalvelu on Twitch.tv jossa oma chättinsä (joka vaatii rekisteröitymisen mutta Facebook-kirjautuminen on mahdollista myös nimimerkillä) jossa voit höpistä kaikesta muiden katsojien ja striimaajan kanssa. Itse koitan aina välillä kirjoitella chättiin esimerkiksi mikä bussi seuraavaksi on tulossa yms. Onko kiinnostusta? Striimi kestäisi 30min-1.5h riippuen omista menoistani. Busseina toimisi aika kevyet (MAN SD xxxx/Solaris (Mobitec) yms.) bussit johtuen tämänhetkisestä näytönohjaimesta joka ei ole sieltä parhaasta päästä. Very Happy

Jaa tämä artikkeli: reddit

avatar

Viesti Pe 3 Toukokuu 2013 - 2:59  Tansku

Vaikkuttaa kivalta, vois kattoa jos kerkeää.

Potsie

Viesti Ke 22 Toukokuu 2013 - 1:26  Potsie

Kiinnostusta on, mutta ei ole striimiä jota katsoa.

ollicasfinland

Viesti Ke 22 Toukokuu 2013 - 5:31  ollicasfinland

Juu, tulossa on todennäköisesti muutaman viikon sisällä. Itsellä koulukiireet painaa päälle mutta eiköhän kesän alussa ole enemmän mahdollisuuksia.

Leevi

Viesti Ke 22 Toukokuu 2013 - 7:00  Leevi

Kiinnostusta on. Kerran näin jossain sivustolla Saksalaista live streamia Omsista.

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa