Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Rigs of rods

3 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Rigs of rods Empty Rigs of rods Ti 23 Huhti 2013 - 8:46

BigSmallBlocks

Juu, elikkäs Rigs of rods on heikkalaatikkotyylinen ajo simulaattori. Peliin saa lukemattoman määrän erillaisia ajoneuvoja ja kenttiä. Pelin esineet perustuvat 3D mesh tiedostoihin. peli käyttää ORGE grafiikka moottoria. Yleisesti katsoen suosittelen pelin hankkimista, varsinkin kun se on ilmainen.
Kuva:Rigs of rods IbUluao-1

Lataa peli: Lataa

2Rigs of rods Empty Vs: Rigs of rods Ti 23 Huhti 2013 - 9:14

Potsie

Potsie
Valvoja
Valvoja

On tuttu jo vuosien takaa, on oikein mukava mutta ajoneuvojen joustavuus on outoa eli runko antaa periksi ja palautuu takas. Ajoneuvo siis muuttaa muotoa tietyissä tilainteissa hetkeksi. Vauriomallinnus on kyllä upea, mutta siis runko antaa periksi turhan helposti...

3Rigs of rods Empty Vs: Rigs of rods Ti 23 Huhti 2013 - 9:19

BigSmallBlocks

sm3 kirjoitti:On tuttu jo vuosien takaa, on oikein mukava mutta ajoneuvojen joustavuus on outoa eli runko antaa periksi ja palautuu takas. Ajoneuvo siis muuttaa muotoa tietyissä tilainteissa hetkeksi. Vauriomallinnus on kyllä upea, mutta siis runko antaa periksi turhan helposti...
Sehän on transformeri Very Happy. Ja kyllä, autot vahingoittuvat hienosti jos niissä on paljon beameja.

4Rigs of rods Empty Vs: Rigs of rods Ti 30 Huhti 2013 - 7:06

Leevi

Leevi

Itse koitin peliä, ja minulla oli peli tekstuureiltaan aivan surkea. Peli näyttö mulla lähes samalta kun minecraft.

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa