Elikkä osaisiko joku antaa ohjeet miten kääntää peliä erikielille? Jos osaat niin sano.
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
BigSmallBlocks kirjoitti:Elikkä osaisiko joku antaa ohjeet miten kääntää peliä erikielille? Jos osaat niin sano.
Tarkoitin että itse kääntäisinLeevi kirjoitti:BigSmallBlocks kirjoitti:Elikkä osaisiko joku antaa ohjeet miten kääntää peliä erikielille? Jos osaat niin sano.
Pelissä ei ole muita kieliä, kuin Englanti ja Saksa. Netistä kumminkin löytyy muunkielisiä versioita.
Kiitoksi! Nyt voi kääntää omsin Suomeksi.sm3 kirjoitti:On mahdollista kääntää
C:\m-r-software\Omsi\Languages kansiosta kopsaat ENG alkuset tiedostot ja muutat kopioissa sen ENG tilalle FIN. Sitten vaan filut auki ja kääntämään.
Muista muuttaa myös joka tiedostossa ylimmän rivin ENG muotoon FIN.
BigSmallBlocks kirjoitti:Kiitoksi! Nyt voi kääntää omsin Suomeksi.sm3 kirjoitti:On mahdollista kääntää
C:\m-r-software\Omsi\Languages kansiosta kopsaat ENG alkuset tiedostot ja muutat kopioissa sen ENG tilalle FIN. Sitten vaan filut auki ja kääntämään.
no ei siinä paljonTomi kirjoitti:BigSmallBlocks kirjoitti:Kiitoksi! Nyt voi kääntää omsin Suomeksi.sm3 kirjoitti:On mahdollista kääntää
Kääntämisessä riittää haastetta
Yritän myös itse kääntämistä. Olen sen verran hyvä englannissa. Numero siitä:10BigSmallBlocks kirjoitti:no ei siinä paljonTomi kirjoitti:Kääntämisessä riittää haastettaBigSmallBlocks kirjoitti:Kiitoksi! Nyt voi kääntää omsin Suomeksi.sm3 kirjoitti:On mahdollista kääntää
Viimeinen muokkaaja, MrSimsFani pvm Ma 25 Marras 2013 - 8:58, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Kirjoitusvirheet)
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa