Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Liaz 5293

3 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Liaz 5293 Empty Liaz 5293 Ke 6 Maalis 2013 - 5:23

Tomi

Tomi
Ylläpitäjä ja Perustaja
Ylläpitäjä ja Perustaja

Tekijä: Dem Prod  

LATAA



Viimeinen muokkaaja, Tomi pvm To 4 Heinä 2013 - 13:38, muokattu 4 kertaa

2Liaz 5293 Empty Vs: Liaz 5293 Pe 15 Maalis 2013 - 7:26

BigSmallBlocks



Latasin ja yritin ajaa, mutta ei vaan lähde. olisiko ohjeita joilla saa liikkeelle?

3Liaz 5293 Empty Vs: Liaz 5293 Pe 15 Maalis 2013 - 7:29

Tomi

Tomi
Ylläpitäjä ja Perustaja
Ylläpitäjä ja Perustaja

BigSmallBlocks kirjoitti:Latasin ja yritin ajaa, mutta ei vaan lähde. olisiko ohjeita joilla saa liikkeelle?

Kaasuttele vähän aikaa niin kyllä se siitä lähtee liikkeelle. Moottorin pitää ilmeisesti "lämmetä" ennen kuin pääsee liikkeelle Wink

4Liaz 5293 Empty Vs: Liaz 5293 Pe 15 Maalis 2013 - 7:32

BigSmallBlocks



Kokeiltu on. Ei mitään. En myöskään löydä vaihteita :(

5Liaz 5293 Empty Vs: Liaz 5293 Pe 15 Maalis 2013 - 7:54

Tomi

Tomi
Ylläpitäjä ja Perustaja
Ylläpitäjä ja Perustaja

BigSmallBlocks kirjoitti:Kokeiltu on. Ei mitään. En myöskään löydä vaihteita :(

Muistaakseni itse pääsin liikelle kunhan eka löysi virta napin ja sitten muisti kääntää avaimia niin lähti käyntiin. Ja kun piti jonkun aikaa kaasun pohjassa (noin minuutin) niin sain sen liikkeelle. Noista vaihteista en ole kyllä varma miten itsellä toimi. Yleensä kuitenkin näppäimistössä manuaalivaihteisto toimii " 1,2,3... jne" ja automaattivaihteet "D, N, R" niin kuin varmaan tiedätkin Very Happy

Niin kuin monet muutkin venäläiset bussit ovat aiheuttaneet itselle "EA Fehler" virhe ilmotusta niin sentakia en osaa sanoa muuta. Uudelleen en aio tuota asentaa vaikka ihan hyvältä bussi vaikutti .... kunhan sen sai liikkeelle.

6Liaz 5293 Empty Vs: Liaz 5293 Pe 15 Maalis 2013 - 7:57

BigSmallBlocks



Tomi kirjoitti:

Muistaakseni itse pääsin liikelle kunhan eka löysi virta napin ja sitten muisti kääntää avaimia niin lähti käyntiin. Ja kun piti jonkun aikaa kaasun pohjassa (noin minuutin) niin sain sen liikkeelle. Noista vaihteista en ole kyllä varma miten itsellä toimi. Yleensä kuitenkin näppäimistössä manuaalivaihteisto toimii " 1,2,3... jne" ja automaattivaihteet "D, N, R" niin kuin varmaan tiedätkin Very Happy

Niin kuin monet muutkin venäläiset bussit ovat aiheuttaneet itselle "EA Fehler" virhe ilmotusta niin sentakia en osaa sanoa muuta. Uudelleen en aio tuota asentaa vaikka ihan hyvältä bussi vaikutti .... kunhan sen sai liikkeelle.
Kiitoksia ohjeista. Pitääpäs huomenna koittaa jos lähtis liikkeelle

7Liaz 5293 Empty Vs: Liaz 5293 Pe 15 Maalis 2013 - 9:47

Kahujarvi



Itselläni on aina lähtenyt liikkeelle ilman ongelmia. Tosin käytän "oikeaa" säätä ja kellonaikaa niin näin talviaikana tulee muutenkin käytettyä 10-30min tyhjäkäynnillä lämmittäen bussia ja odottaessa lähtöaikaa.

Päävirrat pitää painaa napista päälle, näppäinkomennolla ei näytä lähtevän ja sitten käynnistää, odottaa että paineet nousee kaikkiin piireihin ja sitten pääsee liikkeelle. Kaikkien varoitusvalojen piireistä 1-4 pitää sammua, siihen menee jonkin aikaa.

Peruutusvaihde pitää vielä kuitata napista jolloin merkkivalo syttyy kojetauluun ja pääsee peruuttamaan.

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa