Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Tropical City

4 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Tropical City Empty Tropical City Su 30 Joulu 2012 - 3:27

Tomi

Tomi
Ylläpitäjä ja Perustaja
Ylläpitäjä ja Perustaja

Jos haluat hetkeksi mennä pois suomen kylmyydestä niin tämä on erinomainen kartta sinulle. Itse olen testannut karttaa ja todennut toimivaksi. Kartta on hieman hankala tietyissä kohdissa kun busseja tulee vastaan risteyksissä/käännöksissä joten sitäkin löytyy tästä kartasta. Sinulla on helposti ulottuvilla pala omsin tropiikkia. Tämä kartta on ilmestynyt joskus vuoden 2012 alku puolella.

Tekijä: Thiago
LATAA

Tropical City Cats1xg




Viimeinen muokkaaja, Tomi pvm Su 3 Maalis 2013 - 9:15, muokattu 2 kertaa (Raportin syy : Kirjoitusvirheet korjattu)

2Tropical City Empty Vs: Tropical City Ke 2 Tammi 2013 - 6:27

Tortoise

Tortoise

Tämäkin on todella hyvä kartta, jossa on paljon eri linjoja. Itse pidän erityisesti linjasta 99. 5 eli triangle routekin on aika jännä, siitä onkin video ensimmäisessä viestissä.

Mutta eikös Thiago ole tehnyt tämän?

3Tropical City Empty Vs: Tropical City Ke 2 Tammi 2013 - 7:02

Veh


Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Tortoise kirjoitti:Tämäkin on todella hyvä kartta, jossa on paljon eri linjoja. Itse pidän erityisesti linjasta 99. 5 eli triangle routekin on aika jännä, siitä onkin video ensimmäisessä viestissä.

Mutta eikös Thiago ole tehnyt tämän?

Kyllä, kartta on alunperin Thiagon tekemä.

4Tropical City Empty Vs: Tropical City To 3 Tammi 2013 - 5:38

Leevi

Leevi

Mahtava kenttä, mutta jossain noissa jyrkissä ylämäissä en meinaa päästä ylös Very Happy

5Tropical City Empty Vs: Tropical City To 3 Tammi 2013 - 6:36

Tomi

Tomi
Ylläpitäjä ja Perustaja
Ylläpitäjä ja Perustaja

Leevi kirjoitti:Mahtava kenttä, mutta jossain noissa jyrkissä ylämäissä en meinaa päästä ylös Very Happy

Pistä bussiin vähän enemmän vauhtia (turboa) mäissä painamalla num + näppäintä Wink

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa