Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Miten tehdä oma scenery object paketti?

4 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

Leevi

Leevi

Tietääkö joku keinon?

Tomi

Tomi
Ylläpitäjä ja Perustaja
Ylläpitäjä ja Perustaja

Siirretty apua osioon! Kaikki kysymykset tänne Wink Tarkennatko tota "pakettia"? Smile Eli siis haluat saada sceneryobjekteja yhteen "pakettiin" (esim WINRAR:illa) vai haluat saada itse tekemät scenery objektiti samaan pakettiin? Tarkenna Very Happy

Leevi

Leevi

Tomi kirjoitti:Siirretty apua osioon! Kaikki kysymykset tänne Wink Tarkennatko tota "pakettia"? Smile Eli siis haluat saada sceneryobjekteja yhteen "pakettiin" (esim WINRAR:illa) vai haluat saada itse tekemät scenery objektiti samaan pakettiin? Tarkenna Very Happy
Eli teen omia objekteja ja pakkaan ne kansioon, että toimisi omsissa Very Happy

Potsie

Potsie
Valvoja
Valvoja

Hän tarkoittaa että miten saa kaikki hänen kartassaan olevat objektit kerättyä kokoon yhteen pakettiin.

Siihen on ohjelma. Laitan sen kohta tähän.

ollicasfinland

ollicasfinland
Entinen valvoja

Leevi kirjoitti:
Tomi kirjoitti:Siirretty apua osioon! Kaikki kysymykset tänne Wink Tarkennatko tota "pakettia"? Smile Eli siis haluat saada sceneryobjekteja yhteen "pakettiin" (esim WINRAR:illa) vai haluat saada itse tekemät scenery objektiti samaan pakettiin? Tarkenna Very Happy
Eli teen omia objekteja ja pakkaan ne kansioon, että toimisi omsissa Very Happy

Pakkausta tarvitset vasta, jos aiot laittaa ne ladattavaksi jollekkin muulle henkilölle. Itse objektien teosta minulla ei ole aavistustakaan. Very Happy

Potsie

Potsie
Valvoja
Valvoja

Oli miten oli tässä tämmöinen ohjelma:
http://aussiex.org/forum/index.php?/files/file/2743-omsi-map-tools/

Ei taidakkaan olla mitä tarkoitit... Omia objekteja saat tehtyä Blender ohjelmalla.

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa