Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Omsiin itserakennettu kojelauta (dashboard)

+5
ollicasfinland
Potsie
Leevi
WilzuuSLFan
Tomi
9 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

Tomi

Tomi
Ylläpitäjä ja Perustaja
Ylläpitäjä ja Perustaja

Tässä olisi yksi esimerkki miten on aikaan saatu hieno kojelauta itse. Onko joku yrittänyt tehdä ajelua aidommaksi tekemällä omia virityksiä? Kerro kokemuksia ja laita kuvia mikäli olet tehnyt jonkilaisia muutoksia.

WilzuuSLFan

WilzuuSLFan

Dear Santa.

Leevi

Leevi

een mä kojelautaa kyllä osaa, mutta h-kaavio vaihdekeppi on tehty ja ajattelin jossain vaiheessa tehdä aidot vilkut (eli ylös alas) sillä olen kyllästynyt pelaamaan Logitech Driving forcen pienillä nappuloilla... sitten ajattelin kanssa 3-ruutuista näyttöä Very Happy

Potsie

Potsie
Valvoja
Valvoja

Leevi kirjoitti:een mä kojelautaa kyllä osaa, mutta h-kaavio vaihdekeppi on tehty ja ajattelin jossain vaiheessa tehdä aidot vilkut (eli ylös alas) sillä olen kyllästynyt pelaamaan Logitech Driving forcen pienillä nappuloilla... sitten ajattelin kanssa 3-ruutuista näyttöä Very Happy

Kuulostaa oikein hyvältä. Itse haikailen tätä: http://www.verkkokauppa.com/fi/product/44275/cjvsh/Logitech-G27-Racing-Wheel-USB-PC-PS2-PS3-rattiohjain

ollicasfinland

ollicasfinland
Entinen valvoja

sm3 kirjoitti:
Leevi kirjoitti:een mä kojelautaa kyllä osaa, mutta h-kaavio vaihdekeppi on tehty ja ajattelin jossain vaiheessa tehdä aidot vilkut (eli ylös alas) sillä olen kyllästynyt pelaamaan Logitech Driving forcen pienillä nappuloilla... sitten ajattelin kanssa 3-ruutuista näyttöä Very Happy

Kuulostaa oikein hyvältä. Itse haikailen tätä: http://www.verkkokauppa.com/fi/product/44275/cjvsh/Logitech-G27-Racing-Wheel-USB-PC-PS2-PS3-rattiohjain

Itse olen hankkimassa tätä jouluksi. Tuntui kaverilla ihan hyvältä Omsin kanssa. Paljon halvempi.

Potsie

Potsie
Valvoja
Valvoja

Mites tuossa on kytkimen käyttö? Jos se toimii jotenkin niin kyllähän tuo olisi halvempi.

Ja taitaa olla jopa paljon parempi.

ollicasfinland

ollicasfinland
Entinen valvoja

sm3 kirjoitti:Mites tuossa on kytkimen käyttö? Jos se toimii jotenkin niin kyllähän tuo olisi halvempi.

Ja taitaa olla jopa paljon parempi.

Saattaa olla ettei tuossa tule kytkintä joka on itsellekkin suuri miinus.

Veh


Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ollicasfinlad kirjoitti:
sm3 kirjoitti:Mites tuossa on kytkimen käyttö? Jos se toimii jotenkin niin kyllähän tuo olisi halvempi.

Ja taitaa olla jopa paljon parempi.

Saattaa olla ettei tuossa tule kytkintä joka on itsellekkin suuri miinus.

Juu, tuossa ei sitä kytkintä tule, vaan sitten voidaan menetellä videoiden kautta, että se kytkin on jokin näppäimistön painike yms. Tottakai se hankalaa on, mutta eikö siihen sitten joskus tule tottuneeksi?

Potsie

Potsie
Valvoja
Valvoja

Niin...

ollicasfinland

ollicasfinland
Entinen valvoja

veh kirjoitti:
ollicasfinlad kirjoitti:
sm3 kirjoitti:Mites tuossa on kytkimen käyttö? Jos se toimii jotenkin niin kyllähän tuo olisi halvempi.

Ja taitaa olla jopa paljon parempi.

Saattaa olla ettei tuossa tule kytkintä joka on itsellekkin suuri miinus.

Juu, tuossa ei sitä kytkintä tule, vaan sitten voidaan menetellä videoiden kautta, että se kytkin on jokin näppäimistön painike yms. Tottakai se hankalaa on, mutta eikö siihen sitten joskus tule tottuneeksi?

Kaveri oli tehnyt sillälailla että oli pistänyt juuri johonkin ratin näppäimeen kytkimen. Muistaakseni rattiinkin pystyi pistämään vaikkapa oven avauksen.

Veh


Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ollicasfinlad kirjoitti:
veh kirjoitti:
ollicasfinlad kirjoitti:
sm3 kirjoitti:Mites tuossa on kytkimen käyttö? Jos se toimii jotenkin niin kyllähän tuo olisi halvempi.

Ja taitaa olla jopa paljon parempi.

Saattaa olla ettei tuossa tule kytkintä joka on itsellekkin suuri miinus.

Juu, tuossa ei sitä kytkintä tule, vaan sitten voidaan menetellä videoiden kautta, että se kytkin on jokin näppäimistön painike yms. Tottakai se hankalaa on, mutta eikö siihen sitten joskus tule tottuneeksi?

Kaveri oli tehnyt sillälailla että oli pistänyt juuri johonkin ratin näppäimeen kytkimen. Muistaakseni rattiinkin pystyi pistämään vaikkapa oven avauksen.
Kyllä, juuri näin. Rattiin saa näitä komentoja, itsellä yhdessä ratissa oli vilkut ovet ja kaikki tärkeimmät Smile

Potsie

Potsie
Valvoja
Valvoja

Pitää harkita tuota sitten Very Happy

Veh


Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Kertokaa sitten mielipiteenne jos jonkun hankitte, itsekkin jotain hankkimassa ;D

WilzuuSLFan

WilzuuSLFan

Paljo toi maksaa + lennättäminen ulkomailta suomeen?

ollicasfinland

ollicasfinland
Entinen valvoja

veh kirjoitti:Kertokaa sitten mielipiteenne jos jonkun hankitte, itsekkin jotain hankkimassa ;D

Itse saan tuon linkkamani 2 viikon sisällä. Very Happy Parhaita ratteja tuohon hintaluokkaan.



Viimeinen muokkaaja, ollicasfinlad pvm Ti 18 Joulu 2012 - 11:57, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Minä ja liian vähän kokista)

Leevi

Leevi

ollicasfinlad kirjoitti:
sm3 kirjoitti:Mites tuossa on kytkimen käyttö? Jos se toimii jotenkin niin kyllähän tuo olisi halvempi.

Ja taitaa olla jopa paljon parempi.

Saattaa olla ettei tuossa tule kytkintä joka on itsellekkin suuri miinus.

Voit tehdä ite kytkin polkimen:
1.Osta usb peliohjain ja ota sen piirilevyt.
2.Kiinnitä johto piirilevyjen nappien kohdalle.
3. Osta painikekytkin (käy kattomassa clas ohlsonin sivuilta)
4. Tee poljin ja aseta jousi.
5. Ruuvaa kytkin kiinni polkimen alaosaan.
6. Kokeile
7. Aseta omsiin ja pidä hauskaa Very Happy

Potsie

Potsie
Valvoja
Valvoja

Toimiiko nuo tärinäpalautetekniikka jutut OMSI:issa?

Leevi

Leevi

sm3 kirjoitti:Toimiiko nuo tärinäpalautetekniikka jutut OMSI:issa?
Toimii

HJALMAR

HJALMAR

WilzuuSLFan kirjoitti:Paljo toi maksaa + lennättäminen ulkomailta suomeen?

Tuota Force GT rattia saa ihan suomesta elektroniikka myymälöistä.
Itse maksoin omastani noin 100 euroa. Kokemus Omsin kanssa ratilla parantui
olennaisesti ratin jälkeen. Suosittelen.

Ja tosiaan kytkintä ei valitettavasti ole mukana.

HJALMAR

BigSmallBlocks



kyllä on hienon näköinen Very Happy

saku

saku

Ostin kuukausi sitten Logitech G27 ratin Jimm's: ltä. Maksoi 239€ ja on kyllä hinta/laatu suhde kohdallaan. Suosittelen. Very Happy

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa