Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Haluatko sinä liittyä uuden sivuston tekemiseen? Koodinimi "Virtuaalikuskien kohtaamispaikka"

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

Tomi

Tomi
Ylläpitäjä ja Perustaja
Ylläpitäjä ja Perustaja

Heissan!

Aloitetaan viesti vaikkapa näin "yrittänyttä ei laiteta" Olen taas tullut siihen tulokseen että foorumi voi mahdollisesti muuttaa. Tai ei varsinaisesti muuta vaan omsi 1 kaikki asiat jää tänne ja tulevassa foorumissa asia Omsi 2 tuodaan esille. Tämä ei ole toteutumassa mikäli projektia ei lähde kukaan minun kanssa toteuttamaan. En vaadi mitään muuta kuin skype yhteyden jonka kautta voimme toimia ja keskustella kätevästi sekä luoda ryhmäkeskusteluita. Virtuaalikuskien kohtaamispaikka slogan jatkaa siis pätemistään. Tarkoitus on laajentaa niin että saataisiin uusia ajosimuja tuotua esille sekä mahdollisuus niiden piirissä toimia sekä mahdollisuus arvostella tuote sekä käyttää sivu tilaa muiden jo valmiiksi tehtyjen foorumeiden ohjaukseen yms. Olen nyt harjoitellut html ja css taitoja enemmän erillisellä projektilla joka ei liity millään tavalla tähän. Haluan tuoda uuden ulottuvuuden en pelkästään foorumia ...  Mutta tämä on suunnittelua. Kaikki alotetaan siis puhtaalta pöydältä (mitään viestien/käyttäjien siirto projektia emme siis suorita) ja etenemme rauhallisesti.

Kaikki halukkaat lisää skype osoitteen: osoite poistettu ja näin olet mukana projektissa ja henkilökunnassa. Mikäli kukaan ei innostu ... ei sivustoa voida nostaa pystyyn minun toisen aikaa vievän projektin takia. Teemme perusteellisen suunnittelupohjan jonka myötä lähdemme toteuttamaan asiaa. Mikäli asia ei toteudu foorumi jatkaa toimintaansa normaalisti jatkossa. Kaikki ideat otetaan huomioon ja kaikki pääsevät toteuttamaan juuri sitä mitä haluaa. Vain mielikuvitus on rajana mutta ottaen huomioon että kohteena ovat kaikenlaiset ajoneuvoihin liittyvät simut.

Ilmoitus on vaan tällä foorumilla voimassa mutta ilmoitusta voi halutessaan jakaa muuallekkin. Mitään toiveita ei siis kannata tämän viestin perusteella herätellä.



Viimeinen muokkaaja, Tomi pvm Pe 8 Marras 2013 - 13:17, muokattu 2 kertaa

Jaa tämä artikkeli: reddit

Projekti on näillä näkymin toteutumassa. Lisää vaan porukkaa mukaan rohkeasti! Smile

Hyväksy mun skype pyyntö Very Happy

Valtteri kirjoitti:Hyväksy mun skype pyyntö Very Happy
Kun teit tunnuksen tai joku sen teki sinulle hyväksyit tämän "Hyväksyn ehdot ja olen yli tai tasan 13 vuotias"

Olet profiilisi perusteella 11 eli 2 vuotta tuon ikärajan alle. Koska silloin kun tunnuksesi oli uusi oli iäksi annettu 36 mistä se laski 11 vuoteen niin voidaan todeta että toimit tämän foorumin käyttöehtojen vastaisesti. En tiedä mikä on tulevan foorumin ikäraja, yleensä oletuksena on aina 13. Periaattessa siis itse en näe järkeä että osallistut jonkin tekemiseen mtä et ehkä voi käyttää jollet taas valehtele ikääsi. Periaatteessa sulla ei täälläkään pitäisi olla tunnusta. Tämä on toki vain oma mielipiteeni en päätä asiasta ketä otetaan ja ketä ei jne mutta vähintään ikärajan edestä ikää varmaan pitää olla.

Mutta on täällä muitakin alle tuon ikärajan olevia (ainakin yksi) joten asia ei vissiin ole ongelma, mutta se voi olla syy mikset ehkä pääse mukaan ketjun aiheena olevaan projektiin.

No etin sit uuden foorumin...



Viimeinen muokkaaja, Valtteri pvm To 24 Loka 2013 - 2:25, muokattu 2 kertaa

Valtteri hyvä Smile

Olet vielä kovin nuori mies jolla on vielä suuri maailma näkemättä. Intoa sussa puhkuu kuin isossa junassa jonka uskon olevan sinulle hyödyksi tulevaisuudessa muutenkin olet kovin puhelias ja mukava veijari ikäseksi.. Mutta tosiaan olet kovin nuori etkä oikein välttämättä tiedä mihin olet ryhtymässä ja mitä tässä vaaditaan. Kasvat vielä muutaman vuoden ja sitten voit alkaa suunnittelemaan omaa sivustoa vaikkapa. Potsiella on pointtinsa ja rakentava palaute pitää ottaa vastaan ilman tiuskimista. Vaikka yleisikäraja on kolmetoista toivon että et kuitenkaan lopeta foorumilla käyntiä. Koska todellisuudessa ikärajaa ei foorumilla ole vaan se on suositus.

On hassua tietää että miten pikkumies jaksaisi lähteä tälläsenkiin mukaan kun minä tuossa iässä vielä ajelin pikkuautoilla enkä murehtinut maailman menosta toisin kuin nyt. Toivon että nautit vielä elämästäsi kun voit ilman huolen häivää. Kerkeät vielä perustamaan monet sivut ja pelit mitä ikinä haluatkaan Smile!

Meidän sivustossamme on ollut aina periaatteena pitää yhteisö mukavana ja hyväksyä erilaisuus. Emme todellakaan syrji ketään vaan teemme parhaamme teidän eteenne. Olen itse kokenut paljon negatiivisia asioita tässä elämässä ja tämän takia haluan oikeasti että kukaan ei tunne oloaan ulkopuoliseksi. Vaan tuntee kuuluvansa vaikka edes tähän yhteisöön Smile!

Tosiaan kiitos mielenkiinnostasi mutta tällä kertaan en suosittele hommaa sinulle! Smile Itselläni on samanikäinen pikkusisko joten tiedän mikä on sulle parasta vaikka et sitä ymmärtäisikään.

Kiinnostaisi kyllä kovastikin, mutta en osaa koodata. Sad

Koodamista ei tarvitse osata Smile! Meillä on tilaa ja annan vaihtoehtoisia tehtäviä niille joita luultavasti kaikki osaa mikäli vaan haluaa tulla auttamaan sekä itse saa päättä myös mitä tekee.... Ja siitä ei ole huolta että hommaa ois liikaa. Ja tottakai ideoimaan pääsee ja ottamaan kantaa. Ei muuta kuin lisäilemään.

Kiitos kaikille osanottajille! Osa teistä hyväksyttiin ja osa ei. Toisille on luvassa pienimuotoista keskustelua joiden kanssa en ole aikaisemmin jutellut ennen kuin päästän teidät tiimikeskusteluun. Porukkaa on tullut todella hyvin mukaan toimintaan ja toivon mukaan keksin kaikille oman toimialueen Smile! Mutta nyt meitä on seitsemän viisasta päätä kehittämässä tulevaisuuden foorumia. Ja se riittää. Enempää en siis hyväksy Smile!

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa