Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Omat videot peleistä tai muista jutuista.

5 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Omat videot peleistä tai muista jutuista. Empty OMSI videoita Pe 11 Loka 2013 - 12:26

roni120



Otin hieman videota Smile  Solaris Urbino 15 Suomi versio bussina kuten näette cheers 

NixxiN

NixxiN

Tässä on minun ensimmäinen videoni! Ajelen tuossa Man Lion's City DD:llä ja lontoon väreissä Smile 


Potsie

Potsie
Valvoja
Valvoja

Ihan hyvä ensimmäiseksi videoksi. Sulla on vissiin rattisysteemi?

NixxiN

NixxiN

Kiitos ja juu mulla on tuo Big Benin Ratti systeemi, joka ei kyllä ole parhaimmasta päästä Very Happy

Potsie

Potsie
Valvoja
Valvoja

Yhdistin sen toisen OMSI video ketjun tähän, koska turha joka pelille olla omaa video ketjua. Tämä on tämmönen yleis video ketjuksi tarkoitetty ymmärtääkseni. Lisäksi videot ja kuvat voi olla varmaan samalla aluella niin löytää helposti.

Pyscowicz

Pyscowicz

Omat OMSI videot:









Kuvaan seuraavankerran OMSI videoita vasta kun kakkososa on julkaistu

http://saunaweb.viuhka.fi

Valtteri

Valtteri

Mäkin tein ekan videon! Very Happy

Potsie

Potsie
Valvoja
Valvoja

Valtteri kirjoitti:Mäkin tein ekan videon! Very Happy
Pari juttua jotka auttavat tekemään seuraavasta videosta entistä paremman.

Kuinka monta ohjelmaa sulla on taustalla pyörimässä 5, 10, 15, 20? Pätkiminen voi vähentyä huomattavasti kun suljet ne. Tai sulje edes silloin kun kuvaat videota, on heti paljon mukavampi katsella. Video on vähän ahdistava juuri sen runsaan ja joskus 5 sekunttiakin kestävän pätkimisen takia.

En ole ihan 100% varma ajatko näppäimistöllä, hiirellä ajo ainakin estää ajatumisen väärälle kaistalle risteyksessä kääntyessä, asetuksissa on myös ratin automaattinen palautus suoraan, laita se päälle jos ajat näppäimistöllä.

Lopussa kuuluu jonkun muun ohjelman merkkiääni monta kertaa, sulje sekin niin lagiminen vähenee ja saadaan kuunnella vain niitä pelin ääniä.

Muuten ihan hyvä video Smile Tee vaan uusiakin



Pyscowiczin videoista, ainakin osassa vauhtia todella on. Eivät ole pitkäveteisiä ainakaan Wink 

Valtteri

Valtteri

Juu mutta kun mulla piti olla netti pääl kun latasin mun ostamaa ohjelmaa Very Happy

EDIT
Ja mä päätin ekaa kertaa testata näppiksel ajoa! Very Happy

NixxiN

NixxiN

Ajan tässä Bowdenhamissa linjalla 375 solaris urbino 15:lla Smile. Vähän bugeja oli tuossa 16:25 kohdassa

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa