Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Veneilyä Suomen rannikolla!!!

3 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Veneilyä Suomen rannikolla!!! Empty Veneilyä Suomen rannikolla!!! La 29 Kesä 2013 - 12:36

okkopokko



Hei kaikille....

Tässä olisi tämmöinenkin simulaattori tarjolla, nimittäin veneilyyn ja vesiliikenteeseen liittyvä.

http://stormwind.fi/fi/

Itse ainakin tykästyin tähän aitoa veneilyä harrastaneena. Sanoisinko että aika realistinen kaikkinensa vaikkakin tätä simua kehitetään myös jatkuvasti. Ilmaisen version voi ladata sivustolta, joka kattaa D-merikarttasarjasta Jurmon saaren ja alueet...
Maksulliseen versioon on nyt ilmestynyt A ja B karttasarjat Suomen rannikolta, joten seilattavaa riittää...Smile

Itse ainakin suosittelen tätä kaikille jotka vesille haluavat. Tämä simulaattori toteuttaa sen halun aika mallikkaasti...näin.

T: okkopokko

2Veneilyä Suomen rannikolla!!! Empty Vs: Veneilyä Suomen rannikolla!!! La 29 Kesä 2013 - 12:49

Potsie

Potsie
Valvoja
Valvoja

Esittelytekstin perusteella todella vaikuttava simulaatio. Tuli kuitenkin tunne että koneeni ei ehkä ole tarpeeksi tehokas tuolle ja demo- versiota ei ole eli en itse ainakaan vielä osta. Pakko tuo kyllä joskus on ostaa.

3Veneilyä Suomen rannikolla!!! Empty Demosta... La 29 Kesä 2013 - 14:19

okkopokko



Morotus....

Tuonne tarvii rekisteröityä, joka nyt ei kai haitaksi ole.. Smile Sen jälkeen foorumin osioon *Stormwind Training 1.0* ja sieltä -Asennus- .....josta voi ladata 1.-version....aikaisemmin ennen sivuston päivittämistä oli suora linkki lataukseen, mutta nyt se onkin noin...

T: okkopokko

4Veneilyä Suomen rannikolla!!! Empty Vs: Veneilyä Suomen rannikolla!!! Su 30 Kesä 2013 - 0:43

Potsie

Potsie
Valvoja
Valvoja

Kävi niin että latasin simun ja purin tiedostot oikein, mutta Windows smartscreen tms estää sen itse soveluksen avaamisen... Pitää miettiä saako sen jotenkin kierrettyä.

Täyspeli on kyllä varsin kallis... 185,00€ ja sitten kukin merikorttisarja 50,00€ joita tarttee aina vähintään yhden. Mutta laatu maksaa toki, eivätkä aineistotkaan joita tuossa on käytetty ilmasia ole.

5Veneilyä Suomen rannikolla!!! Empty Vs: Veneilyä Suomen rannikolla!!! Ma 1 Heinä 2013 - 2:25

Tomi

Tomi
Ylläpitäjä ja Perustaja
Ylläpitäjä ja Perustaja

Varsin todella upea simulaattori. Kiitos linkistä okkopokko Smile!

6Veneilyä Suomen rannikolla!!! Empty Asennuksesta.... Ke 10 Heinä 2013 - 9:40

okkopokko



Potsie kirjoitti:Kävi niin että latasin simun ja purin tiedostot oikein, mutta Windows smartscreen tms estää sen itse soveluksen avaamisen... Pitää miettiä saako sen jotenkin kierrettyä.

Täyspeli on kyllä varsin kallis... 185,00€ ja sitten kukin merikorttisarja 50,00€ joita tarttee aina vähintään yhden. Mutta laatu maksaa toki, eivätkä aineistotkaan joita tuossa on käytetty ilmasia ole.

Hei Potsie---

Itse en meinannu saada kans tuota ilmaisversiota toimimaan XP:ssä. Ohjeissa oli , että Windows-kansiossa tarvii olla joku "Managed DirectX" ja directx 9 runtime asennettuna ja näytönohjaimen pitää tukea pixel shader3 vähintään. Sitten rupesi tuo demo toimimaan....

T: okkopokko

7Veneilyä Suomen rannikolla!!! Empty Vs: Veneilyä Suomen rannikolla!!! Su 14 Heinä 2013 - 9:56

Potsie

Potsie
Valvoja
Valvoja

Nyt toimii, pitää vakaasti miettiä jos sen joskus ostaa.

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa