Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Omsi-ongelmien ratkaisu

3 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Omsi-ongelmien ratkaisu Empty Omsi-ongelmien ratkaisu Ma 25 Helmi 2013 - 7:43

EskoMatti



OMSI sekosi pahasti, mm. äänet toimivat satunnaisesti ja Logitechin rattiohjain lakkasi toimimasta kesken ajon. Buuttasin ohjelmaa ja buuttasin Windowsia, mikään ei auttanut. Poistin sitten koko ohjelman ja asensin sen uudelleen. Nyt alkoi toimia! Ohjelman lopetus alkoi myös toimia oikein, ei tarvise enää keskeyttää väkisin tehtävienhallinnan kautta.

Mikähän siinä on? Asennus oli kuitenkin samanlainen samalta CD:ltä. Olisiko CD:llä tullut kuitenkin jokin virhebitti ensimmäisellä asennuskerralla?

Olin poistanut pahimmat matkustajien mölinät vaihtamalla häiritsevimpien äänitiedostojen nimet (viimeinen merkki #:ksi), mutta nyt ne siis tulivat uusasennuksen yhteydessä takaisin. Ei hyvä, yleisö kommentoi ja haukkuu edelleen, vaikka ei olisi minkäänlaista aihetta. En ole montaakaan kertaa päässyt Berliinin 92-reittiä läpi niin, etteivät matkkustajat olisi poistuneet kesken matkan. Toivottavasti OMSI 2:ssa toimii paremmin.

Esko

2Omsi-ongelmien ratkaisu Empty Vs: Omsi-ongelmien ratkaisu Ti 26 Helmi 2013 - 13:46

Tomi

Tomi
Ylläpitäjä ja Perustaja
Ylläpitäjä ja Perustaja

Omsi on välillä mysterieen pesäke. Syitä voi olla monia. Mutta tuollaisia en sentää ole itse kohdannut tai en tiedä onko edes tuollaista tapahtunut... luultavasti on mutta en ole itse törmänyt koskaan aiheeseen.Itsellä kerran koko omsi olin ihan sekaisin. Objektit hävisivät näkyvistä mutta lähi etäisyydellä ne tulivat esiin. Sama bussissa kun katoit tietystä kuvakulmasta bussi tuli näkyviin muuten bussi oli läpinäkyvä. Sekä kävelijät ja autoilijat hävisivät kokonaa eikä tullut mitään "erroria" jonka avulla olisi voinut selittää ongelman syyn. Helpompaa se on asentaa koko peli uudestaa tai tehdä korjausasennus. Tuliko sulle mitään erroreita tai jotain huomautuksia pelin aikana joka selittäisi voisi mahdollisesti selitää ongelman syyn?
Voit toki poistaa ne ärsyttävät äänet tämän ohjeen mukaisesti: http://omsi.foorumi.biz/t388-miten-poistan-ihmisten-huutamiset-jne
Sitä todellakin itsekkin toivon että OMSI 2 reilusti parempi.

3Omsi-ongelmien ratkaisu Empty Vs: Omsi-ongelmien ratkaisu La 20 Huhti 2013 - 1:38

HJALMAR

HJALMAR

Komppaan tässä kyllä Tomia. Omsi on harrastelijoiden tekemä Simulaatio
vailla mega luokan korporaatioiden tukea ja on itse asiassa suunniteltu
pyörimään yksiytimisillä kovin vanhanaikaisella raudalla.
Itse omistan varsinaisen tehopesäkkeen ja silti joskus satunnaisesti -
toisinaan hyvin usein - saan tämän laista selittämätöntä jumitusta
tai muita ongelmia osakseni. Näihin asioihin toivottavasti
saadaan muutosta Omsi 2 :n julkaisemisen jälkeen.

HJALMAR

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa