Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Mitä olisitte mieltä jos alottaisin suomalaisen commentaryn omsista?

+3
ollicasfinland
Tomi
Leevi
7 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

Leevi

Leevi

Se olis kyllä mahdollista, jos tekisin suomalaista commentarya... Smile Mutta kyse on vaan katsojista :/ Pari videoo omsista tuolla mun kanavalla thelevander1 mutta ei oo commentaryy Cool

Tomi

Tomi
Ylläpitäjä ja Perustaja
Ylläpitäjä ja Perustaja

Mikäli haluat mainostaa kanavaasi niin laitathan sen "allekirjotuksiin" niin se näkyy jokaisen viestin alapuolella. Täältä kyllä löytyy katsojia kanavallesi. Ja kerrothan vielä nille jotka eivät ymmärrä mitä haet tuolla commentaryllä niin tarkemmin?

ollicasfinland

ollicasfinland
Entinen valvoja

Ihan hyvä ideahan tuo on mutta... Mielestäni Omsi ei ole ns. "commentary-peli" eli mielestäni peliin ei sovellu puhe päälle. Videot ovat mukavia mutta videoon olisi hankala keksiä järkevää puhumista. Kuulostaisi oudolta jos videolla olisi bussiajelua ja tekiä puhelisi vaikka tulevista COD-videoista tai siitä mitä on juuri sinä päivänä tehnyt. Riippuu tietenkin paljon persoonasta kuka on videon takana.

4Mitä olisitte mieltä jos alottaisin suomalaisen commentaryn omsista? Empty What :O Ti 4 Joulu 2012 - 6:16

Finnbus


Bannattu

Mikäs on Commentary??

ollicasfinland

ollicasfinland
Entinen valvoja

Finnbus kirjoitti:Mikäs on Commentary??

Video, jossa videon tekijä puhuu pelistä/yms. muusta. Youtubessa kannattaa etsiä Raitzer tai XLeinonen

Leevi

Leevi

ollicasfinlad kirjoitti:Ihan hyvä ideahan tuo on mutta... Mielestäni Omsi ei ole ns. "commentary-peli" eli mielestäni peliin ei sovellu puhe päälle. Videot ovat mukavia mutta videoon olisi hankala keksiä järkevää puhumista. Kuulostaisi oudolta jos videolla olisi bussiajelua ja tekiä puhelisi vaikka tulevista COD-videoista tai siitä mitä on juuri sinä päivänä tehnyt. Riippuu tietenkin paljon persoonasta kuka on videon takana.

No niin.... aika vaikeekin puhua noilla nappikuulokkeilla kun ajaa ja jää rattiin kiinni Laughing

HJALMAR

HJALMAR

Ehdottomasti kannatan. Tosin markkinat katsojille saattavat olla hyvin pienet.. Rolling Eyes

HJALMAR

ollicasfinland

ollicasfinland
Entinen valvoja

Itsellä olisi ideana tehdä jostain bussista tulevaisuudessa ns. puhe-esittely jossa kertoisin itse bussin ominaisuuksista, plussista ja miinuksista. Testiksi. Mahdoliisesti silloin kun 9900 julkaistaan. Samantyyppinen on tulossa (todennäköisesti) myös Scalasta mutta tähän menee vielä paljon aikaa.

BigSmallBlocks



Ala ihmeessä. Itse katoisin.



Viimeinen muokkaaja, BigSmallBlocks pvm Pe 26 Huhti 2013 - 2:31, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Kirjoitusvirhe)

Potsie

Potsie
Valvoja
Valvoja

BigSmallBlocks kirjoitti:Ala ihmeessä. Itse katoisin.

Mihin ajattelit kadota? Laughing

BigSmallBlocks



sm3 kirjoitti:
BigSmallBlocks kirjoitti:Ala ihmeessä. Itse katoisin.

Mihin ajattelit kadota? Laughing
*katsoisin

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa