Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Veolia väritys paketti 1.0

5 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Veolia väritys paketti 1.0 Empty Veolia väritys paketti 1.0 To 7 Marras 2013 - 22:22

NixxiN

NixxiN

Nyt sain tämänkin valmiiksi Very Happy Nobina tuleekin jo viikon loppuna Smile 

En tee man lion's city busseille näitä koska teen nämä vähän niinkuin sen mukaan mitä busseja on kullakin firmalla.

MB 0405:lle teen vielä nämä mutta myöhemmin Smile



Veolia väritys paketti 1.0 H51_vt345
Veolia väritys paketti 1.0 Etusivunkuva_original
Veolia väritys paketti 1.0 Vtf_92_kny_2215
Veolia väritys paketti 1.0 0wtz




Lataa tästä--> http://www.mediafire.com/download/9wgjuyoun9gcljt/Veolia.rar

2Veolia väritys paketti 1.0 Empty Vs: Veolia väritys paketti 1.0 Pe 8 Marras 2013 - 10:30

Potsie

Potsie
Valvoja
Valvoja

Onko mahdollista että tekisit logot itse? Kun ne ovat nyt aika pikselöityneitä... Jos sulla kerta jotain kautta on Photoshop käytössä niin sillähän ne saa tehtyä. Joku varmaan osaa täällä neuvoa enemmän.

3Veolia väritys paketti 1.0 Empty Vs: Veolia väritys paketti 1.0 Pe 8 Marras 2013 - 12:03

Valtteri

Valtteri

Mä voisin yrittää

4Veolia väritys paketti 1.0 Empty Vs: Veolia väritys paketti 1.0 Pe 8 Marras 2013 - 12:52

NixxiN

NixxiN

@Potsie : Voisin kyllä vielä kokeilla laittaa logot uusiksi. Tämä on vasta ensimmäinen versio


@Valtteri : En ole antanut sinulle oikeutta muokata tekemiäni värityksiä. Jos ongelma korjataan niin minä teen sen Exclamation  Wink 

5Veolia väritys paketti 1.0 Empty Vs: Veolia väritys paketti 1.0 Pe 8 Marras 2013 - 13:48

Valtteri

Valtteri

Nixxin tarkoitin omia värityksiä! Wink

6Veolia väritys paketti 1.0 Empty Vs: Veolia väritys paketti 1.0 Pe 8 Marras 2013 - 14:49

Potsie

Potsie
Valvoja
Valvoja

Valtteri kirjoitti:Nixxin tarkoitin omia värityksiä! Wink
Tässä ketjussa puhutaan nixxin värityksistä. Jos minä kysyn onko nixxin mahdollista tehdä logoista parempia niin sinä vastaat että voit tehdä. Koska et ollenkaan tuo esille että puhut jostain omasta jutustasi niin ei sitä silloin kukaan tiedä.

Jos sinulla on omia maalauksia ja haluat niistä puhua niin tee oma ketju niille jos ei ole jo. Älä sotke niitä tähän ketjuun. Koitetaan edes pitää foorumi selkeänä ja viihtyisänä kaikille.

7Veolia väritys paketti 1.0 Empty Vs: Veolia väritys paketti 1.0 Pe 8 Marras 2013 - 22:54

NixxiN

NixxiN

Olen samaa mieltä Potsien kanssa , voisit laittaa vähän selkeämmin mitä tarkoitit kun ei käynyt yhtään ilmi mistä puhuit Smile 

8Veolia väritys paketti 1.0 Empty Vs: Veolia väritys paketti 1.0 Pe 8 Marras 2013 - 23:36

Valtteri

Valtteri

No anteeks... Nobody is perfect... -.-

9Veolia väritys paketti 1.0 Empty Vs: Veolia väritys paketti 1.0 La 9 Marras 2013 - 3:50

SqualidMarlin28



Taas kerran teit hienoja värityksiä omsiin
Pientä parannusta voit laittaa logoihin mutta noi ovat jo nyt hienoja:)

10Veolia väritys paketti 1.0 Empty Vs: Veolia väritys paketti 1.0 La 9 Marras 2013 - 4:20

NixxiN

NixxiN

Juu kiitos vaan Smile Teen tästä 1.1 version joskus jossa on sitten paremmat logot Smile

Kysympä ihan yleisesti että onko nuo logot huonon näköiset omsissa vai kuvan perusteellako sanotte?
Mulla on omsin asetukset sillä lailla että ainoastaan omassa bussissa on hyvät grafiikat ja tällä kertaa se oli tuo hsl veolia. Cool 

11Veolia väritys paketti 1.0 Empty Vs: Veolia väritys paketti 1.0 La 9 Marras 2013 - 10:07

HJALMAR

HJALMAR

Minulta löytyy korkea resoluutioiset Veolian logot tga muodossa, yv:llä voi kysyä. Ihan oma tekoset joten ei mitkään kopiosuoja säädökset päde. Very Happy 

12Veolia väritys paketti 1.0 Empty Vs: Veolia väritys paketti 1.0 La 9 Marras 2013 - 13:04

NixxiN

NixxiN

HJALMAR kirjoitti:Minulta löytyy korkea resoluutioiset Veolian logot tga muodossa, yv:llä voi kysyä. Ihan oma tekoset joten ei mitkään kopiosuoja säädökset päde. Very Happy 
Olisiko mahdollista lainata? Smile

13Veolia väritys paketti 1.0 Empty Vs: Veolia väritys paketti 1.0 La 9 Marras 2013 - 13:10

HJALMAR

HJALMAR

Pyysin edelleen sitä YV:ä. Exclamation Laughing  Jos laitan vaikka dropboxiin ja sitten YV:nä linkin sulle?

EDIT: Laitoin yksityisviestin, katso sieltä.

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa