Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Fiktiivinen Helsinki

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Fiktiivinen Helsinki Empty Fiktiivinen Helsinki lähetetty Ma 6 Toukokuu 2013 - 10:53

Veh

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Iltaa kaikille

Olen aloitellut karttaa, jonka työnimenä kulkee "Fiktiivinen Helsinki" Kartta kuvaisi jollain hienolla tavalla helsinkiä, mutta ei todellisuudessa olisi sinne päinkään. Olen tehnyt jo metroradan väliltä Itäkeskus-Mellunmmäki,(Todellisen pituinen) jonka ympärille kartta tulee sijoittumaan. Linjat ja määränpäät ovat todellisia, mutta reitit ovat minun luomuksia :=)

Mitä kartta sisältäisi (ALUSTAVA suunnitelma!) (Aikataulujen pituus olisi suunnilleen sama kuin todellisuudessa.)

- Linjat 92 Itis-Myllypuro
- Linja 97 Itis-Mellunkylä

Päivityksiä tulee epäsäännöllisen epäsäännöllisesti, mutta kyllä laittelen niitä kun saan jotain aikaiseksi.

-----------------------------------------------------------------------
Terveisin: Ylläpitäjä Veh

2Fiktiivinen Helsinki Empty Vs: Fiktiivinen Helsinki lähetetty To 9 Toukokuu 2013 - 5:09

Leevi

Leevi
Siitä se sitten lähtee, onnea ja intoa luontiin!

3Fiktiivinen Helsinki Empty Vs: Fiktiivinen Helsinki lähetetty La 25 Toukokuu 2013 - 12:31

Veh

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Kartan teko on tauolla, koska editori on tuhoutunut päivityksessä käyttökelvottomaksi. (MM. Kaikki objektit eivät ole yhteensopivia.) Kartan teko jatkuu siinä vaiheessa, kun se on mahdollista.

Pahoittelen: -Veh

-----------------------------------------------------------------------
Terveisin: Ylläpitäjä Veh

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa