Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

"All in One" Kartta

2 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1"All in One" Kartta Empty "All in One" Kartta Ke 13 Maalis 2013 - 5:42

Tomi

Tomi
Ylläpitäjä ja Perustaja
Ylläpitäjä ja Perustaja

Kartta on ilmestynyt kesällä 2012. Kartan latauslinkki pitää kaiken tarvittavan sisällään. Tällä hetkellä on vain saatavilla "pienitehoisille/keskiverto tietokoneille tarkoitettu versio"

Tekijä: Freddyx93
Reitit ja Linjat: http://www.shapeloft.com/index.php?action=ImageShowDirect&imageID=65166&hash=296eef59

LATAA

Kartta toimii paremmin seuraavilla asetuksilla:
Laita: "neighbour-tiles kohtaan 1"
Sekä: 200 autoa maximissaan



2"All in One" Kartta Empty Vs: "All in One" Kartta Su 17 Maalis 2013 - 11:44

HJALMAR

HJALMAR

Tomi kirjoitti:Kartan latauslinkki pitää kaiken tarvittavan sisällään.

En tiedä, että oletko kokeillut edes karttaa, mutta .rar arkistosta missä kartta tulee,
on linkattu objekteja ja muita osia mitkä tämä kartta vaatii toimiakseen oikein.
Jos et näitä lataa, saat virheilmoituksia. Osa linkeistä on kuolleita,
joten kaikkia kartan vaatimia osia ei saa tällä hetkellä asennettua.
Tuo "all in one" nimi on siis kyllä todella harhaan johtava.
Ärsyttää, että minkä taki tekijät eivät oikeasti sisällytä kaikkea tarvittavaa julkaisuihinsa.

HJALMAR

3"All in One" Kartta Empty Vs: "All in One" Kartta Su 17 Maalis 2013 - 11:48

Tomi

Tomi
Ylläpitäjä ja Perustaja
Ylläpitäjä ja Perustaja

HJALMAR kirjoitti:
Tomi kirjoitti:Kartan latauslinkki pitää kaiken tarvittavan sisällään.

En tiedä, että oletko kokeillut edes karttaa, mutta .rar arkistosta missä kartta tulee,
on linkattu objekteja ja muita osia mitkä tämä kartta vaatii toimiakseen oikein.
Jos et näitä lataa, saat virheilmoituksia. Osa linkeistä on kuolleita,
joten kaikkia kartan vaatimia osia ei saa tällä hetkellä asennettua.
Tuo "all in one" nimi on siis kyllä todella harhaan johtava.
Ärsyttää, että minkä taki tekijät eivät oikeasti sisällytä kaikkea tarvittavaa julkaisuihinsa.

HJALMAR

Olen pahoillani mikäli et ollut karttaan tyytyväinen. Olen ladannut kartan silloin kun se ilmestyi joten oletin että linkin sisältö on sama. ( en kyllä muista pitikö sekään sisällä kaikkea tarvittavaa)

EDIT
Näinhän se valitettavasti on että tekijät eivät ole sisällyttäneet kaikkea tuohon.rar tiedoston sisälle. Ja nimi on kyllä harhaanjohtava mutta se on tekijöiden asettama nimi. Itse olen täysin samaa mieltä kanssasi. Kun kerran kartan julkaisevat saisivat pitää myös kaiken tarvittavan sisällään eikä puuttuvia osia tarvitsi etsiä itse.

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa