Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Minkä ratin ostaisin?

+2
Potsie
MrSimsFani
6 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Minkä ratin ostaisin? Empty Minkä ratin ostaisin? Su 24 Marras 2013 - 8:14

MrSimsFani

MrSimsFani

Päivää hyvät ihmiset.Pelasin vähän aikaa sitten OMSI:a vanhalla [PASKALLA!]ratilla,niin tuli mieleen,että minkä ratin voisin hankkia jouluksi?Budjettini on 100-200€.Löytyykö tuolla hinnalla hyviä ratteja?Smile 

2Minkä ratin ostaisin? Empty Vs: Minkä ratin ostaisin? Su 24 Marras 2013 - 8:25

Potsie

Potsie
Valvoja
Valvoja

Tämä on varmaan paras ratti OMSI:iin. Ratti kääntyy yhtä paljon kuin oikean bussin rattikin.
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/18686/cbfgj/Logitech-Driving-Force-GT-PS2-PS3-PC-rattiohjain

Voisitko muuten millään käyttää välilyöntiä pilkkujen, pisteiden, kysymysmerkkien ja huutomerkkien jälkeen. Tuota esintyy jokaisessa viestissäsi ja parista olen sen puolestasi jopa korjannut.

Ei ole pakko käyttää välilyöntejä, mutta hyvähän se olis tietty Smile 

3Minkä ratin ostaisin? Empty kiitoksia! Su 24 Marras 2013 - 9:15

MrSimsFani

MrSimsFani

Potsie kirjoitti:Tämä on varmaan paras ratti OMSI:iin. Ratti kääntyy yhtä paljon kuin oikean bussin rattikin.
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/18686/cbfgj/Logitech-Driving-Force-GT-PS2-PS3-PC-rattiohjain

Voisitko muuten millään käyttää välilyöntiä pilkkujen, pisteiden, kysymysmerkkien ja huutomerkkien jälkeen. Tuota esintyy jokaisessa viestissäsi ja parista olen sen puolestasi jopa korjannut.

Ei ole pakko käyttää välilyöntejä, mutta hyvähän se olis tietty Smile 
Tuota katselin itsekkin. Kiitoksia!

4Minkä ratin ostaisin? Empty Vs: Minkä ratin ostaisin? Su 24 Marras 2013 - 9:28

Potsie

Potsie
Valvoja
Valvoja

Normi ratilla ohjaa helposti liikaa koska se ratti kääntyy puolikierrosta siinä missä omsi:ssa se kääntyy kolme kierrosta. Tuolla taas sekä virtuaalibussin ratti että tuon ratti kääntyvät samaan aikaan saman verran. Hallittavuus on parempi.

5Minkä ratin ostaisin? Empty Ok Su 24 Marras 2013 - 9:30

MrSimsFani

MrSimsFani

Potsie kirjoitti:Normi ratilla ohjaa helposti liikaa koska se ratti kääntyy puolikierrosta siinä missä omsi:ssa se kääntyy kolme kierrosta. Tuolla taas sekä virtuaalibussin ratti että tuon ratti kääntyvät samaan aikaan saman verran. Hallittavuus on parempi.
Selvä.

6Minkä ratin ostaisin? Empty Vs: Minkä ratin ostaisin? Su 24 Marras 2013 - 9:50

HJALMAR

HJALMAR

Potsie kirjoitti:Tuolla taas sekä virtuaalibussin ratti että tuon ratti kääntyvät samaan aikaan saman verran.  
Jos nyt ollaan ihan pilkun tarkkoja, niin tuossa ratissa on 900 asteen kääntösäde (tarkoittaa siis määrää mitä voit rattia kääntää "lukosta lukkoon" vasemmalta oikealle) kun oikeassa bussissa se on jotakin 1800 asteen luokkaa. Kuitenkin nuo Logitechin tuotteet ovat parhaimmistoa hinta/laatu suhteeltaan, mitä on rattiohjaimista saatavilla. Jos on varaa laittaa se n. 200-300 euroa niin suosittelen seuraavaa rattia:

http://www.verkkokauppa.com/fi/product/1866/dmfsv/Logitech-G27-Racing-Wheel-USB-PC-PS2-PS3-rattiohjain

Tuossa on mukana kytkin poljin sekä H- kuvioinen vaihteen vaihtaja. Lisäksi vastaiskumoottoreissa on paljon enemmän potkua. Ratti on myös valmistettu metallista muovin sijaan.

7Minkä ratin ostaisin? Empty Vs: Minkä ratin ostaisin? Su 24 Marras 2013 - 10:37

NixxiN

NixxiN

Itsekkin olen hankkimassa tuota Driving Force GT:tä. Vaikutti minun näkökulmasta ihan hyvältä Smile Kiitos linkistä potsie!

8Minkä ratin ostaisin? Empty Vs: Minkä ratin ostaisin? Su 24 Marras 2013 - 11:11

HJALMAR

HJALMAR

Minulla on myös tuo Driving Force GT ja olen kyllä ollut tyytyväinen. Mitä nyt vähän muovinen laite ja jotakin outoa häiriötä sähkövirtaan liittyen:
Aina kun laitan keittiöstä valot kiinni tai auki niin tietokone ei enää tunnista rattia. Laughing  Tosin tämä johtuu taloni sähköasennuksista...

lol!

9Minkä ratin ostaisin? Empty Vs: Minkä ratin ostaisin? Ke 27 Marras 2013 - 13:35

Potsie

Potsie
Valvoja
Valvoja

HJALMAR kirjoitti:
Jos nyt ollaan ihan pilkun tarkkoja, niin tuossa ratissa on 900 asteen kääntösäde (tarkoittaa siis määrää mitä voit rattia kääntää "lukosta lukkoon" vasemmalta oikealle) kun oikeassa bussissa se on jotakin 1800 asteen luokkaa.
Parempi se on kuitenkin kuin ralliratti, mutta olin näköjään 900 astetta väärässä eli ei se käännykkään yhtä paljon. Semmosta ei taida helpolla saada missä olisi sitten yhtä suuri kääntösäde kuin bussissa.

10Minkä ratin ostaisin? Empty Vs: Minkä ratin ostaisin? Ke 27 Marras 2013 - 13:57

HJALMAR

HJALMAR

Itse asiassa nyt kun tarkemmin mietin niin ei taida edes tuo 1800 astettakaan riittää bussin todelliseen täyteen kierrokseen lukosta lukkoon. Mutta peruskäytössä varmaankin riittää. Mutta joka tapauksessa nuo molemmat logitechit ovat hyvää vastinetta rahalle.

11Minkä ratin ostaisin? Empty Vs: Minkä ratin ostaisin? Ke 27 Marras 2013 - 21:28

NixxiN

NixxiN

Kysympä vaan, että onko tuossa driving force gt:ssä sellaiset kaasupolkimet jotka eivät kiihdy nollasta sataan Very Happy

12Minkä ratin ostaisin? Empty Vs: Minkä ratin ostaisin? To 28 Marras 2013 - 6:33

Arttu



Analogiset ovat.

13Minkä ratin ostaisin? Empty Vs: Minkä ratin ostaisin? To 28 Marras 2013 - 10:32

saku

saku

Mulla on molemmat sekä driving force gt, etttä G27. Suosittelen ostamaan G27:n, koska hinta/laatu suhde on täydellinen. Jimm`s:llä on halpa: http://www.jimms.fi/tuote/941-000092
H-kaavio vaihteisto ja kytkinpoljin. Paras!! Very Happy

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa